Kategorie

Metody wyceny spółki

Metody wyceny spółki

Metody wyceny spółki, prespektywa klienta i inwestora
Marek Panfil, Andrzej Szablewski
Wydawnictwo: Poltext
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 681
Oprawa: twarda
Wymiary: 170 x 245
ISBN: 83-88840-79-7

Waga:1.23 kg

Cena detaliczna: 99.90 zł

 

Więcej szczegółów


85,00 zł brutto

14 inne produkty z tej samej kategorii:

Książka w sposób kompleksowy zapoznaje Czytelników z bogatą tematyką metod wyceny spółek kapitałowych. Autorzy przedstawiają ten problem z trzech różnych punktów widzenia: klientów, inwestorów oraz rynku kapitałowego. W część I przedmiotem rozważań jest perspektywa klientów: kapitału klienta, jego wartości, wpływ relacji z klientem na wycenę przedsiębiorstwa oraz rentowność klienta; ponadto kwestie kapitału intelektualnego i informacyjnego, wyceny wartości niematerialnych i prawnych, metod informacji oraz wyceny marki. Tematem części II jest finansowe podejście do wyceny spółek, tj. perspektywa inwestora i akcjonariusza. Autorzy charakteryzują metody DCV i EVA, zdyskontowanych dywidend, porównawcze oraz opcji rzeczowych. Omawiają wyceny projektów inwestycyjnych i wyceny przez fundusze wysokiego ryzyka, jak również ryzyko bankructwa i znaczenie credit-ratingu. Część III poświęcona jest perspektywie rynku kapitałowego, randze inwestorów indywidualnych na rynku, nowym technologiom w relacjach inwestorskich.

 

 



Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

TU JESTEŚMY


polska baza stron


Sklepy internetowe


Księgarnie internetowe - katalog


Katalog Sklepów Internetowych


Google Plus


Allegro

 Internetowa Baza Firm Business Navigator